BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Projektleder - Solitaire
Vi søger en Projektleder til vores team af udviklere i forretningsenheden TRECO Postal. Da efterspørgslen efter vores produkt er stigende, søger vi kolleger, der hurtigt vil falde ind i vores innovative miljø.
Om Jobbet
I TRECO Postal arbejder vi sammen på både udvikling og vedligehold af vores unikke løsning på postsortering. Vi er stolte af at have et tæt samarbejde med vores kunder og med hinanden. Vi udvikler sammen og præsterer både selvstændigt og i teamet. Hvis du har en baggrund indenfor Projektledelse i forbindelse med maskinleverance og tænder på vidensdeling og udvikling i et stærkt samarbejdende team, så er det sikkert dig vi leder efter.
Projektlederen får reference til Solution Sales & Project Manager.
Der vil være rejseaktivitet i stillingen da vi har internationale kunder.
Som projektleder hos TRECO vil du være ansvarlig for gennemførelse af kundeprojekter fra start til slut. Derfor skal du være trænet i at koordinere og trives med at have stor kontaktflade til både leverandører, kunder samt løbende orientering af de involverede kolleger på TRECO. Du bevarer overblikket uden at miste øjet for detaljen og følger opgaven helt til slut.
Du vil få ansvaret for:
- Teknisk projektledelse
- Opfølgning og rapportering internt og eksternt
- Deltage i kundemøder
Kvalifikationer
Vi leder efter en projektleder med:
- Relevant teknisk/Mekanisk uddannelse.
- Kendskab til automation og/eller maskiner.
- Erfaring med projektledelse i forbindelse med maskinleverancer eller tilsvarende.
- Både teknisk og kommerciel forståelse.
- Taler dansk og engelsk på forhandlingsniveau.
- Gode kommunikations- og samarbejdsevner.
- God til tætte kunderelationer og leverer højt serviceniveau.
Virksomheden tilbyder
Vi har en tillidsfuld kultur, hvor der er plads til selvstændig planlægning af arbejdsopgaverne, og du får frihed under ansvar. Vi har fokus på vidensdeling og sparring på tværs af afdelingerne omkring nye idéer og initiativer. Vi har en god personaleforening, hvor vi løbende har sociale tiltag, som er med til sikre et godt arbejdsmiljø og trivsel.
Herudover kan vi tilbyde:
- Afvekslende opgaver
- Mange forskellige in-house processer og teknologier
- Gode udviklingsmuligheder
- Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring
Har du spørgsmål angående stillingen kan du kontakte:
Solution Sales & Project Manager- Claus Sørensen på tlf: 23 33 44 34.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt - vi ansætter, når den rigtige kandidat er fundet.
TRECO-gruppen: TRECO A/S har afdelinger i Aalestrup og Hadsund. Vi udvikler, konstruerer og producerer tyndpladeprodukter og automationsløsninger i tæt samarbejde med leverandører og kunder. Som medarbejder hos TRECO oplever man en hverdag med ansvar, hurtig udvikling og samarbejdende kolleger. Vi er tilgængelige, åbne og oprigtige i vores tilgang til samarbejde, og vi ser muligheder frem for begrænsninger. Virksomhederne er ordreproducerende og leverer produkter til såvel ind- som udland.
For nærmere information besøg vores hjemmesider www.treco.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rebild Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
TRECO - Dalgaardsvej, Dalgaardsvej, 9620 Aalestrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://app.jobmatchprofile.com/d6hfft/treco-as/qq3yh6/projektleder
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854899